ادامه پویش ضیافت همدلی در قزوین

مدیر کل بهزیستی استان قزوین از ادامه پویش ضیافت همدلی تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، علیرضا وارثی مدیر کل بهزیستی از ادامه پویش ضیافت همدلی تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: تامین معیشت، تهیه غذای گرم، تهیه وسایل بهداشتی، دارویی، تامین هزینه‌های درمانی، تهیه جهیزیه، آزادی زندانیان در قالب ضیافت همدلی از اهم مباحثی است که در این پویش سراسری در اولویت قرار دارند.

وارثی در ادامه افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده و با ورود موثر مراکز تازه تاسیس مثبت زندگی به عرصه خدمت رسانی اجتماعی امسال تهیه وتوزیع بسته‌های معیشتی وکمک‌های خیران با دقت وسرعت بیشتری به دست نیازمندان واقعی خواهد رسید.

او اضافه کرد: امسال موسسات خیریه و مراکز تحت نظارت بهزیستی به عنوان بازوان پرتوان این مجموعه به کمک ما آمده اند تا بتوان با اثربخشی بیشتر، بخش وسیعتری از جامعه هدف را تحت پوشش این چتر حمایتی قرار داد.

مدیر کل بهزیستی استان گفت: نیکوکاران می‌توانند برای شرکت در این امر خداپسندانه مبالغ نقدی خود را از طریق کد دستوری#۱۴*، شماره حساب: ۴۱۷۷۰۳۴۵۴۱۹۰۲۷۱ و شماره کارت مجازی: ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۰۸۳۸۰۸۸ واریز کنند.

وارثی اضافه کرد: خیران همچنین می‌توانند کمک‌های غیر نقدی خود را به اداره کل بهزیستی استان و یا شهرستان‌ها واحد مشارکتها، خیریه‌ها و مراکز تحت نظارت بهزیستی استان تحویل دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.