پیام پور ابراهیمی به مناسبت درگذشت نیروهای اداره برق

در پی آسمانی شدن شش نفر از نیروی های جان برکف اداره برق بخش گلباف کرمان، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس این ضایعه را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به مناسبت آسمانی شدن شش نفر از نیروی‌های جان برکف اداره برق شهرستان کرمان، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إنّا لله وإنّا إلیهِ رَاجعُون

متاسفانه با خبر شدیم شش نفر نفر از جوانان خدوم و ایثار گر اداره برق بخش گلباف شهرستان کرمان در حین انجام ماموریت اصلاح و قطعی شبکه برق منطقه حُرمک گلباف بر اثر سیل جان خود را از دست دادند و در شب لیله القدر آسمانی شدند.

اینجانب ضمن تسلیت به بازماندگان و خانواده‌های معظم این عزیزان و مردم بخش گلباف، از شورای تامین شهرستان کرمان، ستاد مدیریت بحران و تمامی مدیران اجرایی مربوط به این حادثه درخواست فوری بررسی علل به وجود آمدن این حادثه تلخ را دارم.

بدون تردید ایثارگری و از خود گذشتگی در راه خدمت به مردم اجر و پاداشی بسیار بالا در پیشگاه خداوند متعال دارد و امید است رحمت واسعه الهی و شفاعت امام علی علیه السلام شامل روح بزرگ این جوانان عزیز شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار