تشر زنوزی جواب داد؛ پیگیری تمرینات ماشین سازی بعد از انحلال یک روزه!

تمرینات تیم فوتبال ماشین سازی یک روز پس از تعلیق فعالیت‌های این باشگاه، از سر گرفته شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته فعالیت‌های تیم فوتبال ماشین سازی با دستور محمدرضا زنوزی مالک این باشگاه به حالت تعلیق درآمد. این تصمیم ابتدای سال نیز توسط زنوزی گرفته شده بود که با اصرار هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی و وعده‌هایی که داده شد، به تعویق افتاد.

طبق اطلاعیه باشگاه ماشین سازی، استاندار آذربایجان شرقی به مسئولان دستور داده بود تا مشکلات مالی ماشین سازی برطرف شود، اما شهرداری تبریز با گذشت بیش از ۴۰ روز، اقدامی انجام نداده است.

پس از تعلیق مجدد فعالیت‌های ماشین سازی این موضوع در اذهان تداعی شد که شاید مسابقات لیگ برتر ۱۵ تیمی شود. ضمن اینکه تمرینات ماشین سازی نیز تعطیل شد تا این تیم دوباره در حالت کما قرار گیرد.

ماشین سازی پیش از این اتفاقات در ۳ بازی تدارکاتی ۲ برد پر گل و یک تساوی کسب کرده بود تا شاید از خطر سقوط به لیگ دسته اول فرار کند.

با تمام این تفاسیر امروز در کمال تعجب تمرینات ماشین سازی برگزار شد. طبق اطلاعیه باشگاه ماشین سازی، استاندار آذربایجان شرقی به زنوزی قول داده است تا مطالبات این تیم به زودی پرداخت شود. باید منتظر ماند و دید آیا ماشین سازی در تعلیق هت‌تریک می‌کند یا اینکه راضی می‌شود لیگ بیستم را به پایان برساند.

ماشین سازی در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر روز شنبه میزبان سایپا است. سایپا یکی از رقیبان اصلی ماشین سازی در جنگ برای بقا در لیگ برتر محسوب می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار