زخمی شدن یک قرقبان در درگیری با قاچاقچیان چوب

در درگیری قرقبانان حفاظتی شرکت چوب و کاغذ مازندران با قاچاقچیان چوب یک قرقبان زخمی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ ذکریایی فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران-ساری گفت: یک دستگاه نیسان در جنگل سری یک آبکسر در حین بارگیری چوب آلات جنگلی قاچاق توسط قرقبانان حفاظتی شرکت صنایع چوب و کاغذشناسایی و جهت تنظیم صورتجلسه و توقیف خودرو به سمت نگهبانی لارما هدایت می‌شود.

او افزود:پس از تماس تلفنی فرد متخلف با شخص دیگری که برادر وی بود با یک دستگاه سواری پراید در نگهبانی و با همدستی دو نفر از متخلفین اقدام به درگیری و ضرب و شتم نگبانان کردند.

سرهنگ ذکریایی گفت:در همین حین راننده نیسان با سرنشنانش اقدام به فرار کرده که با یکی از قرقبانان که مانع از فرار او شده بود برخورد می‌کند و قرقبان از ناحیه سر و گردن و آرنج دست دچار آسیب دیدگی می‌شود.

او افزود:با حضور نیرو‌های انتظامی پاسگاه هولار خودرو پراید متخلفین توقیف و دودستگاه تلفن همراه آنان ضبط و قرقبان مصدوم با حضور نیرو‌های ۱۱۵ به مرکز درمانی جهت درمان منتقل شد.

سرهنگ ذکریایی فرمانده یگان حفاظت اداره کل ضمن تشکر از نیرو‌های فداکار و زحمت کش خط مقدم حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی خبر از رضایت بخشی حال عمومی قرقبان فداکار را داد و مراتب پس از تشکیل پرونده و ارسال به مراجع قضایی جهت شناسایی و دستگیری مهاجمین در حال پیگیری می‌باشد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار