استخدام ۳ پرستار در اندیکا

مدیرشبکه بهداشت و درمان اندیکا گفت: به منظور تکمیل کادر درمان این شهرستان، شبکه بهداشت و درمان اقدام به اخذ مجوز استخدام ۳ پرستار کرده است.

وحید کاظمی مدیرشبکه بهداشت و درمان اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور تکمیل کادر درمان این شهرستان، شبکه بهداشت و درمان اقدام به اخذ مجوز استخدام ۳ پرستار جهت خدمت در مراکز خدمات جامع سلامت جعفرآباد، کوشک و چلو کرده است.

او با اشاره به شرایط جذب و به کارگیری پرستاران بیان داشت: بومی و ساکن شهرستان باشد که اصلی‌ترین و مهم‌ترین اولویت است، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی یا کارشناسی ارشد پرستاری و دوره طرح را گذرانده باشد.

کاظمی افزود: متقاضیان استخدام با در دست داشتن تصاویر مدارک سجلی و آخرین مدرک تحصیلی، از تاریخ  ۲۵ اردیبهشت ماه به ستاد شبکه بهداشت اندیکا نزد واحد امور اداری مراجعه، و نسبت به تکمیل فرم مربوطه و ارائه مدارک اقدام نمایند.

مدیرشبکه بهداشت و درمان اندیکا  ادامه داد: در صورت ثبت نام بیش از سه نفر از میان متقاضیان، با برگزاری آزمون تخصصی، سه نفر اول پس از طی تشریفات قانونی و اداری جذب خواهندشد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.