انتشار حدیثی از امیرالمومنین علی(ع) درباره آرزوی بزرگ یک پدر

صفحه منتسب به مقام معظم رهبری حدیثی از امیرالمومنین علی(ع) درباره آرزوی بزرگ یک پدر را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امام علی (ع) امام اول همه مذاهب شیعه هستند که جزو اصحاب مخلص و بسیار نزدیک به پیامبر (ص) محسوب می‌شوند. ایشان راوی و کاتب کتاب وحی هستند، همچنین امیرالمومنین علی (ع) پسر عمو و داماد پیامبر اکرم (ص)، همسر حضرت فاطمه (س)، پدر و جد یازده امام شیعه هستند.

به گفته عالمان شیعه و بسیاری از علمای اهل سنت، امام علی (ع) تنها کسی بودند که هنگام تولد در خانه کعبه زاده شدند و این شب‌ها که به شب‌های قدر معروف است، افراد زیادی برای ایشان عزاداری می‌کنند. در همین راستا صفحه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری پستی را از احادیث امیر المومنین علی (ع) در فضای مجازی منتشر کرد.

در ادامه می‌توانید متن و پست منتشر شده توسط صفحه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری را درباره آرزوی بزرگ یک پدر مشاهده کنید.‌


بیشتر بخوانید


" امیرالمومنین حضرت علی علیه‌السلام: به خدا سوگند من از پروردگار خود نه فرزندانی زیبارو خواستم و نه فرزندانی خوش قد و قامت، بلکه فرزندانی خواستم که فرمانبردار خدا باشند و از او بترسند تا وقتی دیدم که از خداوند فرمان میبرند، شاد شوم.

مناقب آل ابی‌طالب علیهم‌السلام، ابن‌شهرآشوب، جلد ۳، صفحه ۳۸۰"

حدیث پیامبر درباره آرزوی عضرت علی برای فرزندانش

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار