تجلیل از ۱۴ معلم و مدیر نمونه بسیجی در لامرد

از ۱۴ معلم و مدیر نمونه بسیجی در شهرستان لامرد تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام حسین زاده امام جمعه لامرد گفت: معلم کسی است که جهان طبیعت را به زیبایی ترسیم میکند و تفکر را در سطح جامعه رواج می دهدو باعث می شود جامعه به رشد و بالندگی برسد.

او، بیان کرد: ماموریت معلم بر اساس سفارش قرآن کریم، نجات جامعه از گمراهی به سمت هدایت و رستگاری است که این کار بزرگ را معلمان عزیز بر دوش کشیده اند.

حسین زاده، تصریح کرد: معلم با تولید فکر و اندیشه جامعه را به سوی سعادت راهنمایی  و جهان طبیعت را شکوفا می کند.

امام جمعه لامرد، ادامه داد: تفکری که می‌گفت در مقابل داعش باید ایستادگی کنیم (تفکر حاج قاسم) بود تا برای امنیت تحصیل فرزندان ما فراهم شود و فرصت تعلیم و تربیت پیدا کنند، تفکری در مقابل داعشی بود که می خواست ناامنی و خشونت و آدم کشی را ترویج دهد.

 سرهنگ سید محمود جعفری فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لامرد نیز افزود: احترام به معلم یعنی احترام به اندیشه و آنچه موجب بالندگی امروز کشور ما شده  دستاورد تعلیم معلمان متعهدی است که خود را وقف فرزندان ما کرده اند.

همچنین در این مراسم علیرضا تاجیکی فرمانده بسیج دانش اموزی ناحیه لامرد با تاکید بر مشارکت معلمان و مدیران بسیجی به خصوص در زمینه پویش توکاد و برگزاری کلاس‌های کمک آموزشی و همکاری بسیج فرهنگیان سپاه ناحیه لامرد، ۱۴ معلم و مدیر بسیجی را برای تجلیل در هفته معلم۱۴۰۰ معرفی کرد.

انتهای پیام/ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۰۳ دی ۱۴۰۲
خوب بود اسم چهار تا از این معلم های زحمتکش را ذکر می کردید.