اعلام برنامه‌های هفته بزرگداشت معلم

معاون پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اعلام برنامه‌های هفته بزرگداشت معلم گفت : این برنامه‌ها متناسب با زیست بوم و فضای جدید و وضعیت قرمز از نظر شیوع ویروس کرونا برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فردین یاوری معاون پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : به منظور گرامیداشت مقام شامخ معلم برنامه‌های امسال با توجه به وضعیت قرمز کرونایی در کرمانشاه و کشور بیشتر در بستر فضای مجازی و شبکه شاد برگزار خواهد شد.

او با بیان اینکه امسال به جای معلمان نمونه از معلمان «سرآمد» تجلیل می‌شود، گفت : در سال‌های گذشته براساس سوابق اجرایی، سابقه کار و مدرک تحصیلی، معلمان نمونه انتخاب و معرفی می‌شدند.

او افزود: اما معیار انتخاب معلم نمونه امسال بیشتر براساس خلاقیت و تاثیرگذار بودن آن‌ها در فضای جدید آموزشی در قالب معلم «سرآمد» در نظر گرفته شده است.

یاوری با بیان اینکه باید فرهنگ تجلیل از معلمان و قدر دانی از آنان در جامعه نهادینه شود افزود: از حدود ۳۰ هزار معلم استان نزدیک به ۱۰ هزار نفر در بخش معلم سرآمد شرکت کردند که هفت هزار و ۵۰۰ نفر از آن‌ها به عنوان معلم سرآمد آموزشگاهی براساس داوری مدیران، اولیا و دانش آموزان آموزشگاه انتخاب شدند که در هفته معلم از همه آن‌ها در سطح آموزشگاه، ناحیه، منطقه، تجلیل می‌شود.

یاوری ادامه داد: از میان هفت هزار و ۵۰۰ معلم سرآمد آموزشگاهی، ۷۲ نفر به عنوان معلم سرآمد استان و از میان آن‌ها ۹ نفر به عنوان معلم سرآمد کشوری معرفی شدند که روز شنبه در مراسم طرح «سپاس معلم» با حضور رئیس جمهور، وزیر آموزش و پرورش و استانداران کشور از طریق ویدئو کنفرانس از آن‌ها تجلیل و تقدیر شد.

او به دیدار معلمان نمونه با رئیس مجلس شورای اسلامی از طریق ویدئو کنفرانس در سرسرای اجتماعات تدبیر آموزش و پرورش استان در روز یکشنبه اشاره کرد و گفت: معلمان در این هفته در چند نوبت با وزیر آموزش و پرورش در بستر شبکه شاد دیدار می‌کنند.

یاوری افزود: در هفته معلم، آموزش و پرورش استان برنامه‌های متعدد مجازی و حضوری به منظور تجلیل و قدردانی از زحمات معلمان نمونه و سرآمد ناحیه، منطقه و استان به عمل می‌آورد.

او یکی از برنامه‌های هفته معلم را حضور در مزار شهدا به منظور تجدید بیعت و میثاق با شهدا انقلاب اسلامی هشت سال دفاع مقدس اعلام کرد و گفت: در صورت اخذ مجوز از سوی مقامات ذی صلاح این مراسم روز پنجشنبه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.