اختصاص ۷۰۰ میلیارد ریال به هوشمندسازی ترافیک شهر تبریز

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز گفت: امسال۷۰۰ میلیارد ریال به توسعه حمل و نقل هوشمند در تبریز اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، آدی‌بیگ مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز با بیان اینکه امسال۷۰۰ میلیارد ریال به توسعه حمل و نقل هوشمند در تبریز اختصاص یافته است گفت: این مبلغ برای تکمیل اقدامات پارسال  سازمان ترافیک و حمل و نقل شهرداری تبریز در حوزه هوشمندسازی هزینه خواهد شد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز گفت: نزدیک به ۵۵ درصد بودجه امسال شهرداری تبریز به حوزه حمل ونقل وترافیک اختصاص داده شده است.

او گفت: توسعه زیرساخت‌های عبور و مرور نیز گامی اساسی و قابل توجه در حوزه حمل و نقل است که در این راستا معاونت حمل و نقل و سازمان ترافیک علاوه بر اینکه در کنار ادارات حمل و نقل مناطق نقش نظارتی و مشاوره‌ای دارد با ورود به حوزه اجرایی در زمینه‌های تخصصی مهندسی ترافیک نیز تلاش‌های لازم را برای تحقق صد درصدی این بودجه انجام خواهد داد.

او با اشاره به بودجه اختصاصی حوزه بهبود عبور و مرور شهری گفت: در تمامی حوزه‌ها بایستی به کار‌های مطالعاتی ارج نهاده و بخش مطالعات را به عنوان گام اول تمامی کار‌های ساختاری و عمرانی به رسمیت بشناسیم تا مطابق استاندار‌های بین المللی و یافته‌های علمی تبریز به شهری هوشمند در تمامی ابعاد به خصوص ترافیک تبدیل شود.

آدی بیگ گفت: نگاه مدیریت شهری در راستای حمایت از حوزه حمل و نقل در سال‌های اخیر وظیفه تک تک مدیران مرتبط را دوچندان کرده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار