جزئیات بخش هنری نمایشگاه قرآن تشریح شد

علی تن جزئیات بازدید و خرید از بخش هنری نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم را تشریح کرد.

علی تن مدیر بخش نگارخانه نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم، درباره بخش هنری این رویداد به خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: نمایشگاه امسال بنا بر شرایط کرونا به صورت مجازی و محدود برگزار شده است. یکی از بخش‌های این نمایشگاه آثار تجسمی و صنایع دستی است. از بین ۷۰۰ اثری که به دبیرخانه ارسال شد، ۳۴۰ اثر در ۹ رشته هنری به نمایش درآمده است. همچنین با توجه به بعد بین المللی نمایشگاه از آثار آرشیوی که ارزشمند هستند، استفاده شده است.

وی در ادامه در خصوص خرید و فروش در بخش هنری نمایشگاه بیان کرد: خرید و فروش آثار هنری نمایشگاه قرآن متفاوت‌تر از سایر بخش هاست. در این بخش ما خریدار را به خود هنرمند پیوند می‌دهیم و خود آن‌ها درباره قیمت و خرید به توافق می‌رسند.

تن درباره نمایشگاه انفرادی خود که با عنوان «لیله القدر» در فرهنگستان هنر برگزار شده است، توضیح داد: به در خواست موزه فلسطین، ۷۰ اثر خوشنویسی و نقاشی‌خط بنده همزمان با شب‌های قدر در وبگاه فرهنگستان هنر به نمایش درآمده است.

وی افزود: این نمایشگاه از روز یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار