فدراسیون جهانی کاراته:

پورشیب و عسگری جزو برندگان به یاد ماندنی رقابت‌های کاراته وان لیسبون

فدراسیون جهانی کاراته به بررسی و تمجید از عملکرد ۲ کاراته کای کشورمان پرداخت.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در لیگ جهانی کاراته وان لیسبون در وزن منفی ۸۴ کیلوگرم ذبیح الله پورشیب، کاپیتان تیم ملی کاراته ایران و در وزن منفی ۷۵ کیلوگرم،  بهمن عسگری قهرمان کاراته ایران راهی دیدار نهایی در وزن خود شد.

فدراسیون جهانی کاراته به صورت جداگانه به بررسی عملکرد برترین بازیکنان در این آوردگاه حساس پرداخت و مبارزات بهمن عسگری را به یاد ماندنی و تقابل های پورشیب را جزو شگفتانه های این دوره از رقابت‌ها معرفی کرد. فدراسیون جهانی کاراته درباره این ۲ قهرمان کاراته جهان نوشت:

" فینال جدید برای ذبیح الله پورشیب

ذبیح الله پورشیب با قهرمانی در کاراته وان استانبول، با پیروزی برگشت و به فینال وزن ۸۴- کیلوگرم کاراته وان لیسبون راه یافت. کاراته کای ایرانی با پیروزی قاطع کننده ۵ بر صفر مقابل فاروغ عبدسلم فرانسوی  به دومین فینال متوالی خود راه پیدا کرد.

ریوتارو آراگا از ژاپن نیز به فینال این گروه راه یافت. ریوتارو آراگا کاراته کای ژاپنی در حال حاضر به عنوان نماینده رده اول کشور میزبان المپیک  جایگاه خوبی در رنکینگ جهانی دارد و در مرحله نیمه نهایی ۳ بر یک اورگور آکتاس  را شکست داده بود.

بهمن عسگری صدرنشین جدول رده بندی المپیک  همچنان حکومت خود در وزن منفی ۷۵ کیلوگرم را تثبیت می‌کند و امتیازش را به عنوان رنک اول با راهیابی به فینال کاراته وان لیسبون ارتقا داد.  قهرمان فعلی جهان در نیمه نهایی با نتیجه ۲ بر صفر استانیسلاو هورونا از اوکراین را شکست داد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار