رئیس سازمان صمت استان سمنان:

۱۹ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در استان سمنان انجام شد

تشنه دل گفت: در سال گذشته بیش از ۱۹ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری صنعتی در استان انجام شد که نسبت به سال ۹۸ بیش از ۱۵۰ درصد بیشتر بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی تشنه دل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان  با بیان اینکه سرمایه گذاری انجام شده در بخش صنعت استان در سال گذشته، بیش از ۱۹ هزار میلیارد ریال بوده که این رقم در مقایسه با مدت مشابه آن در سال ۹۸ حدود ۱۵۹ درصد رشد داشته است، تاکید کرد: این امر نشان از ایجاد رغبت برای سرمایه گذاران می‌دهد.

او با بیان اینکه در بخش صدور پروانه‌های بهره برداری حوزه صنعت که در واقع می‌توان همان سرمایه گذاری‌های تحقق یافته دانست طی سال قبل، ۲۱۲ فقره پروانه بهره برداری برای واحدهای تولیدی استان صادر شده است، ابراز کرد: در سال ۹۹ رشد ۲۸ درصدی اشتغال در بخش صنعت رقم خورده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه در سال گذشته، با صدور پروانه‌های بهره برداری جدید در بخش صنعت استان، زمینه اشتغال سه هزار و ۶۱۸ نفر فراهم شده است، ابراز کرد: در سال ۹۹ برای واحدهایی که جواز تأسیس صنعتی اخذ کرده‌اند، سرمایه‌گذاری بالغ بر ۲۸۷ هزار میلیارد ریال با اشتغال حدود ۴۸ هزار نفر پیش‌بینی شده است.

تشنه دل با بیان اینکه در سال گذشته دو هزار و ۳۳۰ مجوز صنعتی در استان سمنان صادر شده است، گفت، ۲۱۲ واحد صنعتی پروانه بهره‌برداری و دو هزار و ۱۱۸ واحد نیز جواز تأسیس دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام /گ 

برچسب ها: صمت ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.