تجلیل از ۵۰۰ معلم در دو طرح ملی و استانی در هفته بزرگداشت معلم

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی تجلیل از ۵۰۰ معلم در دو طرح ملی و استانی در هفته بزرگداشت معلم خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  مهدی مودی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: امسال در دو طرح ملی واستانی از معلمان برتر تجلیل خواهد شد.

مودی افزود: در طرح ملی (جلوه‌های ویژه معلمی) ۱۲۱ معلم در سطح شهرستان و ۱۱ نفر در سطح استان ویک نفر در سطح کشور تجلیل می‌شوند.

او  خاطر نشان کرد:در طرح معلمان پویا که طرح استانی می‌باشد ۳۸۸ معلم برتر در سراسر استان تجلیل می‌شوند.


بیشتر بخوانید


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی افزود: برای ۸۸ درصد از دانش آموزان امتحانات به صورت غیر حضوری با مسئولیت معلم و نظارت مدیر مدرسه انجام می‌شود و فقط برای ۱۲ درصد آزمون‌های پایه‌های نهم و دوازدهم حضوری صورت می‌گیرد.

او گفت: ۴ دستورکار سازماندهی نیروی انسانی، مستند سازی املاک، مرور بسته‌های تحولی، نحوه برگزاری اجلاس روسای آموزش و پرورش که بعد از هفته معلم در اولویت قرار گیرد.

۱۸۰هزار دانش آموز خراسان شمالی در بیش از ۲ هزار باب آموزشگاه استان زیر نظر ۱۴ هزار نفر معلم تحصیل می‌کنند که از این تعداد ۱۰۴ هزار دانش آموز در مقطع ابتدایی و مابقی متوسطه است.

۱۲اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری در جمهوری اسلامی در تاریخ ایران به نام روز معلم نامگذاری شده است و متناسب با این نامگذاری از فرهنگیان و معلمان آموزش و پرورش تجلیل و قدردانی می‌شود.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.