جای خالی اداره اوقاف در شهرستان فهرج

امام جمعه فهرج گفت: از مسئولان استانی می خواهم، اداره اوقاف و امور خیریه در شهرستان فهرج مستقر شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام رضا آقا ملایی، امام جمعه شهرستان فهرج در خطبه های نماز جمعه این هفته همگان را به رعایت تقوای الهی توصیه کرد.

او افزود: تقوا، مسئله مهمی است و خوشا به حال آن هایی که بتوانند به معنای واقعی کلمه، تقوای الهی را در زندگی پیشه سازند. 

حجت الاسلام آقاملایی با تسلیت شهادت امام علی (ع) بیان کرد: امیرالمومنین، رهبر آزادگان و آزادی خواهان جهان است. 

 او تصریح کرد: یکی از فلسفه‌های روزه تربیت آزادگی است و انسان در روزه است که با تربیت خود و با غلبه بر نفس و هوا و هوس خود به نعمت های حلال الهی نیز نه می گوید و این تمرینی است برای آنکه بتواند در مقابل مسائل دیگر نیز نه بگوید.

امام جمعه فهرج با اشاره به اینکه روزه انسان را از بند عادت‌های دنیوی آزاد می‌کند و به سمت ملکوت اعلی پرواز می‌دهد، بیان کرد: مقام انسان بزرگ و شریف است، سعی کنید شخصیت انسانی خودتان را با عبادت عبادی عزیز بدارید و قدر مقامی که خدا به شما داده و توفیق عبادت، نعمتی که خداوند به انسان داده است را بدانید. 

او با  تسلیت شهادت حضرت علی (ع) مولای آزادگان و  پیشوای مستضعفین جهان و جوان مردان عالم گفت: برای شب‌های لیالی قدر آماده شوید  که این شب‌ها، بسیار عزیز و مهم هستند. 

حجت الاسلام  آقا ملایی  در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: معلمی شغل انبیاء است  و کار معلمی ادامه کار رسول خدا(ص)، انبیای الهی و ادامه راه امیرالمومنین حضرت علی( ع) است.

 او بیان داشت: شهید مطهری افشاگر توطئه استعمارگران در جریان مشروطه بود و جهاد علمی در آثار او دیده می شود. 

امام جمعه شهرستان فهرج با بیان اینکه آنچه که مهم است آینده کشور، آینده‌ نسل ما و عزتمندی نظام  جمهوری اسلامی ایران است، بیان کرد: اختلاف سلیقه، اختلاف قومیت‌ها و  اختلاف مذاهب وجود دارد و این‌ها هیچ اشکالی ندارد.

او افزود:  آیت الله خامنه‌ای ( مدظله العالی) به ملت توصیه می‌کنند: انتخابات را نماد وحدت ملی قرار دهند، نماد دودستگی، نماد تفرقه و نماد دو قطبی گری قرار ندهند، این تقسیم‌های چپ و راست و امثال این‌ها را کنار بگذارند و  هر کس که ایران، جمهوری اسلامی و شکوه، عزت و عظمت ایران را دوست دارد، در انتخابات شرکت کند. 

حجت الاسلام آقا ملایی بیان  کرد: مردم با حضور باشکوه خود در انتخابات، مشت محکمی به یاوه گویان غرب و شرق و به دهان استکبار جهانی بزنند. 

او با بیان اینکه قبلا اداره اوقاف و امور خیریه در شهرستان فهرج بوده است؛ اما اکنون مردم باید به شهرستان بم رفت و  آمد کنند،  گفت: با توجه به اینکه فهرج شهرستان  است، از مسئولان استانی خواستار راه اندازی اداره اوقاف و امور خیریه در شهرستان فهرج هستیم. 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.