صفایی بوشهری:

نقش شهید سلیمانی در اقتدار بین المللی و دیپلماسی غیرقابل انکار است

امام جمعه بوشهر گفت: نقش مردم ایران و سردارانی مانند حاج قاسم سلیمانی با توجه به جان‌فشانی‌های میدانی، در عرصه اقتدار ملی و بین المللی و دیپلماسی، غیرقابل انکار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پیام آدینه خود، با اشاره به حدیثی از پیامبر گرامی اسلام یکی از مهم‌ترین برنامه‌های تربیتی ماه مبارک رمضان را طراحی و اجرای «زندگی بدون گناه» عنوان کرد و افزود: ماه مبارک رمضان ماه خدایی شدن و خدایی ماندن است.

او با تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت امیر مومنان امام علی بن ابی طالب(ع)، آن امام را نماد الهی کمال انسانی و تجسم عینی راه خدا و قرآن و سیره انبیاء و پیامبر گرامی اسلام(ص) خواند و تاکید کرد: مطالعه زندگی و فهم آموزه‌های آن حضرت و پیروی از ایشان به طور قطع مایه نجات و کمال انسان است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به پیش رو بودن شب‌های قدر، ادامه داد: امیدوارم خداوند متعال در شب‌های قدر برای تمامی جهان بشریت به ویژه ایران اسلامی مقدورات خیر تقدیر بفرماید و آرامش، آسایش، سلامت و موفقیت روزافزون نصیب بگرداند.

صفایی بوشهری همچنین با گرامیداشت دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس عنوان کرد: بی تردید این آبراه بین المللی و تعیین‌کننده در جغرافیای ایران پیدایش یافته و به حیات خود ادامه داده است، بنابراین این آبراه فارسی بوده و فارسی خواهد ماند.


بیشتر بخوانید


او ابراز امیدواری کرد: مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با برنامه‌ریزی جامع مدیریت خلیج فارس، زمینه بهره‌مندی کارآمد از این ظرفیت راهبردی را در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی به دور از سلطه جهان خواران و دخالت آنان، فراهم کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به یازدهم اردیبهشت روز کارگر هم اشاره و نقش کارگر را در عرصه پیشرفت و توسعه، نقشی اساسی و زیربنایی عنوان کرد و گفت: تکریم مقام کارگران و رشد دانش و مهارت آنان ضرورتی بنیادین است.

صفایی بوشهری از کارفرمایان خواست حقوق کارگران را مراعات و به امور حقوقی، بهداشت محیط، مسائل فرهنگی و امنیت شغلی آنان دقت و توجه کنند.

او، دوازدهم اردیبهشت روز معلم را نیز به همه تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت تبریک گفت و با پاسداشت یاد شهید علامه مرتضی مطهری، از زحمات همه مسئولان تشکر کرد و  توجه به آموزش و پرورش را نشان از اندیشه بالای پیشرفت و توسعه خواند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر همچنین تاکید کرد: نقش مردم ایران و سردارانی مانند حاج قاسم سلیمانی با توجه به جان‌فشانی‌های میدانی و ایثارگری‌های جهادی، در عرصه اقتدار ملی و بین المللی و دیپلماسی، تعیین‌کننده و غیرقابل انکار است.

صفایی بوشهری گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رهبری‌های انقلابی رهبر معظم انقلاب مجموعه‌ای به هم پیوسته است که قدرت خود را از عنایات الهی، هدایت‌های رهبری و توان مردمی و جهاد نیرو‌های انقلابی در تمامی عرصه‌های قدرت آفرین و پیشرفت‌زا می‌گیرد ئ همگان باید قدردان این نعمت الهی باشند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.