کلهر: تیم‌های ما باید برای مرحله بعد نقاط ضعف خود را برطرف کنند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت تیم‌های فوتبال کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

محمود کلهر، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکرد تیم‌های کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: به نظر من هر ۴ نماینده فوتبال کشورمان مخصوصاً استقلال و پرسپولیس نتایج خوبی را به دست آوردند و شایستگی‌های خودشان را در این رقابت‌ها نشان دادند. فکر می کنم در مرحله بعد هم می‌توانند آنالیز بهتری از حریف‌ها داشته باشند و باید وقت بسیاری را برای نقاط ضعف هایشان اختصاص دهند.

او ادامه داد: تیم‌های ما کادر‌های فنی بسیار مجربی دارند و ما این شایستگی را داریم که یکی از نماینده‌های کشورمان به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند؛ چون تیم‌های استقلال و پرسپولیس با عملکرد‌ خوبی که داشتند در صدر جدول‌ گروه هایشان قرار گرفتند. تیم تراکتور هم هر چقدر به سمت جلو رفت، نتایج بهتری را کسب کرد. در مرحله اول شاید نقاط ضعفی در خط دفاعش بود، اما هر چه جلوتر رفتیم عملکرد خوبی از خودش نشان داد. تیم فولاد خوزستان هم در مرحله اول خوب کار کرد و نتایج خوبی هم گرفت؛ اما دچار اشتباهات فردی بازیکنانش شد. امیدوارم نماینده‌های ما در مرحله بعد مخصوصا در یک چهارم نهایی بتوانند مقابل هم قرار بگیرند تا یکی از نماینده‌های ما بتواند به فینال مسابقات راه پیدا کند. ما این شایستگی را داریم که بتوانیم قهرمان آسیا شویم و این وضعیت در تیم‌های استقلال و پرسپولیس قابل مشاهده است؛ چون هم در خط حمله دارای بازیکنان تاثیر گذار هستند و هم خط هافبک و خط دفاعی فوق العاده‌ای دارند. در کنارش امیدوارم که تیم تراکتور هم نقاط ضعف خودش را برطرف کند و بتواند به مراحل بالاتر راه پیدا کند و یکی از این نمایندگان فوتبال کشورمان بتواند قهرمان آسیا بشود.

کلهر تصریح کرد: امیدوارم نقاط ضعفی که در مرحله اول گروهی برای تک تک تیم‌ها ایجاد شد و یکی از آن‌ها اشتباه در فاز دفاعی بود که به راحتی گل دریافت می‌کردند، برطرف شوند. باید بتوانیم در خط حمله مخصوصا تیم پرسپولیس که موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف خلق می‌کرد، اما به گل دست نمی‌یافت؛ بهتر عمل کنیم. پرسپولیس باید در زدن ضربات آخر بتواند این نقاط ضعف را برطرف کند که اگر این اتفاق رخ دهد، ما شاهد شکوفایی تیم‌های ایرانی و شاهد قهرمانی یکی از نماینده‌های کشورمان در این مسابقات خواهیم بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار