مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایلام خبر داد؛

تجلیل از مجریان اردوی راهیان نور مجازی

رشیدی گفت: از مجریان اردوی راهیان نور مجازی تقدیر به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، طی مراسمی با حضور حجت رشیدی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایلام، سرهنگ حیدر الفتی فرمانده سپاه ناحیه ایلام و جعفر الیاسی رئیس اداره امور تربیتی، از مجریان اردوی راهیان نور مجازی تقدیر به عمل آمد.

حجت رشیدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایلام، گفت: اردو‌های راهیان نور دانش‌آموزی همه ساله با همکاری آموزش و پرورش و سپاه به صورت حضوری و اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس برگزار می‌شد، اما با شیوع ویروس کرونا برگزاری این اردو به صورت حضوری امکان پذیر نبود، لذا با اجرای اردوی راهیان نور مجازی یک کار ماندگار و اثربخش خلق شد.

او ضمن تقدیر از عوامل برگزار کننده این برنامه معنوی، به اهمیت اردوی راهیان نور و اثر تربیتی آن بر دانش آموزان پرداخت و اضافه کرد: در برنامه راهیان نور، فرهنگ و ارزش‌های والای انسانی را به نسل جدید منتقل می‌کنیم و تاریخ پر افتخار دفاع مقدس، ایثارگری‌ها و دلاوری‌های رزمندگان و شهدا را انتشار می‌دهیم.

سرهنگ حیدر الفتی فرمانده سپاه ناحیه ایلام، در بحث امور فرهنگی سپاه و آموزش و پرورش را مکمل هم خواند و اظهار کرد: ارتباط بیشتر دونهاد مردمی سپاه و آموزش و پرورش می‌تواند تحقق برنامه‌های فرهنگی را تسریع کرده و به موفقیت آن کمک کند.

او از برنامه راهیان نور به عنوان فصل مشترک سپاه و آموزش و پرورش یاد کرد و افزود: گرچه شیوع ویروس کرونا باعث شد تا از حضور در این مناطق بی‌بهره شویم، اما این عدم حضور دلیلی بر عدم اجرای این طرح بزرگ معرفتی نشد و با تلاش و همت هر دو ارگان توانستیم این تهدید را با اجرای برنامه راهیان نور مجازی به فرصت تبدیل کنیم.

در پایان این مراسم به صورت نمادین از نمایندگان مدیران فعال در اجرای برنامه راهیان نور مجازی با اهدای لوح سپاس، قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.