باند سارقان محتویات داخل خودرو در کرمان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری باند سارقان محتویات داخل خودرو و کشف ۶۰ فقره سرقت در عملیات ماموران کلانتری ۱۶ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ مهدی پور امینایی، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: درپی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو درسطح حوزه استحفاظی، ماموران کلانتری ۱۶ با اقدامات اطلاعاتی وگشت زنی‌های هدفمند و شبانه روزی موفق شدند یک سارق را با یک  خودروسرقتی شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

سرهنگ پور امینایی افزود:در تحقیقات و بازجویی‌های انجام گرفته از سوی پلیس، متهم به ۶۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو با همدستی ۳ سارق دیگر در سطح شهر کرمان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به دستگیری همدستان سارق گفت: با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از مخفیگاه سارقان دستگیر شده مقداری زیادی اموال مسروقه کشف و متهم پس از سیرمراحل قانونی تحویل مراجع قضایی و تعدادی از اموال مکشوفه پس ازشناسایی تحویل مالباختگان شد که تحقیقات پلیس به منظور شناسایی سایرمالباختگان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرسان کرمان به شهروندان توصیه کرد: به منظورپیشگیری از سرقت محتویات داخل خودرو وجه نقد و اشیاء قیمتی را در داخل خودرو قرار نداده و خودرو را به تجهیزات بازدارنده وسیستم‌های ضد سرقت وسیستم‌های به روز مانند جیپی اس مجهز کنند.

او با اشاره به اینکه شهروندان می‌توانند با معرفی نامه از کلانتری‌های شهرستان کرمان از تخفیف سیستم جی پی اس استفاده کنند از شهروندان خواست برای شناسایی اموال خود به کلانتری ۱۶ این فرماندهی واقع در بلوار ترمینال قدیم شهر کرمان مراجعه کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.