آغاز سامانه بارشهای رگباری در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارشهای رگباری همراه با وزش باد شدید از امروز (پنجشنبه) در این استان بویژه شمال و غرب آن آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، زهرا آهنگرزاده کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: این بارش‌ها بطور متناوب و با شدت و ضعف تا روز‌های میانی هفته آینده در خراسان رضوی ادامه خواهد داشت.

او افزود: این بارندگی همراه با رعد و برق و افزایش ابرناکی با احتمال آبگرفتگی و ایجاد رواناب در نواحی شمالی و غربی استان پیش بینی شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: طی این مدت وزش باد شدید همراه با گرد و خاک، کاهش میدان دید، کاهش کیفیت هوا همراه با احتمال خسارت در نواحی شرقی و جنوبی خراسان رضوی رخ خواهد داد.

آهنگر زاده با اشاره به کاهش نسبی دمای هوا در خراسان رضوی طی روز‌های آتی بیان کرد: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۲۹ درجه سلسیوس پیش بینی شده است که روز جمعه به ۲۷ درجه خواهد رسید.

قوچان با کمینه دمای هوای ۱۱ درجه سلسیوس و مه‌ولات با بیشینه دمای هوای ۳۷ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهر‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار