تایید صلاحیت داوطلبان شورای اسلامی شهر جهرم

رئیس هیأت اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان جهرم گفت: ۵۴ نفر از ثبت‌ نام کنندگان که بیش از ۷۴ درصد داوطلبان شورای اسلامی شهر جهرم را تشکیل می‌دهند، تأیید صلاحیت شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهدی شفیعیان معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه جهرم، گفت:  از مجموع ۸۸ نفر داوطلب، تاکنون ۱۵ نفر انصراف خود را اعلام داشته و از ۷۳ نفر باقیمانده، حدود ۷۴ درصد داوطلب تایید صلاحیت و ۲۶ درصد نیز رد صلاحیت شده‌اند.

او، بیان کرد: نتیجه نهایی صلاحیت‌ها در ۱۹ خرداد ماه به طور رسمی اطلاع رسانی می شود.

شفیعیان، تصریح کرد: کسانی که در هیئت اجرایی و نظارت رد صلاحیت شدند فرصت دارند تا از نهم تا ۱۲ اردیبهشت ماه اعتراض خود را به هیئت نظارت استان اعلام کنند.

معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه جهرم، ادامه داد: هیئت نظارت نیز ۱۰ روز فرصت دارد تا به شکایات رسیدگی کند که باید تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه نتایج را اعلام کند.

او، افزود:  از ۲۰ تا ۲۶ خردادماه نیز داوطلبان فرصت تبلیغ دارند و پس از آن روز ۲۸ خرداد انتخابات برگزار می‌شود.

شفیعیان، اضافه کرد: شهرستان جهرم دارای سه شهر جهرم، قطب آباد و دوزه است که تعداد کرسی‌های شورا به ترتیب شهرهای مذکور به ترتیب ۷، ۵ و ۵ نفر است ۸۸ نفر در جهرم ، ۱۰ نفر در قطب‌آباد در بخش کردیان و ۸ نفر در دوزه در بخش سیمکان برای ششمین انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کرده اند.

معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه جهرم، با بیان اینکه  شهرستان جهرم، اظهار کرد: دارای ۲۵۷ کرسی در قسمت روستایی  ۴۸۴ نفر در بخش روستایی داوطلب حضور در انتخابات شده‌اند که همه شوراهای شهری و روستایی به حد نصاب برگزاری انتخابات در ۲۸  خرداد ۱۴۰۰ رسیده است. 

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز واقع شده است.

انتهای  پیام/ت 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار