طرح جامع گردشگری سند راه اشتغال و گردشگری اردبیل تکمیل می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: طرح جامع گردشگری سند راه و خط مشی گردشگری و اشتغال استان را تعیین می‌کند و در ماه‌های آینده تکمیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل در جلسه بررسی روند بازنگری طرح جامع گردشگری استان اردبیل گفت: حلقه‌های به هم متصل پژوهش که شامل داده‌های گذشته و مطالعات امروز است، باید در اسرع وقت گردآوری و تدوین شود.

او افزود: هر منطقه، باید پیش از مطالعه میدانی، مخاطب‌شناسی شود تا مطالعات در بستر همان ساختار ادامه یابد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل افزود: جهاد دانشگاهی که مسئولیت بازنگری را دارد باید در اسرع وقت با کمک نیرو‌های فنی اداره کل و نخبگان استان طرح بازنگری را به اتمام برساند.

فلاحی با تاکید بر اهمیت طرح جامع گردشگری بیان کرد: بازنگری طرح موجود ضرورت داشت که این طرح ماه‌های آتی به پایان می‌رسد.

او با بیان اینکه طرح جامع سند راه و خط مشی گردشگری و اشتغال استان را تعیین می‌کند، تصریح کرد: در سه سال گذشته سعی کردیم تاخیر چندین ساله را جبران کنیم که پیگیر اتمام آن در ماه‌های آتی هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با اشاره به اینکه افراد نخبه استان راه‌گشا و تسریع‌بخش در این مسیر خواهند بود بر ضرورت تشکیل کارگروه‌های تخصصی تاکید کرد و گفت: حضور استانداری با نگاه مثبت و بالفعل به گردشگری در اردبیل زمینه بسیاری از اتفاقات مثبتی را در استان رقم زده است که در سال سوم، مشهود و ملموس است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.