اعلام برنامه‌های سفر وزیر راه و شهرسازی به هرمزگان

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی امروز به هرمزگان سفر می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی برای کلنگ زنی ساخت بزرگترین مجتمع مسکونی کشور و افتتاح چند طرح مسکونی و تجاری امروز به هرمزگان سفر می‌کند.

فریدون همتی، استاندار هرمزگان گفت: عملیات ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی در بندرعباس امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی آغاز می‌شود.

همتی این طرح را بزرگترین طرح تولید و عرضه مسکن در کشور عنوان کرد و افزود: در زمین‌های ۳۵۰ هکتاری بندرعباس، ۱۰ هزار واحد مسکونی با زیربنای ۱۰۰ تا ۱۵۰ مترمربع در قالب ۶۰۵ بلوک ساختمانی ساخته می‌شود.

او گفت: این مجتمع مسکونی دارای تاسیسات و زیرساخت‌های شهری، مسجد، مهدکودک، مدرسه، درمانگاه، کلانتری، ورزشگاه، بوستان و فضای سبز خواهد بود.

استاندار هرمزگان افزود: قرارداد ساخت این طرح ۴۸ ماهه است، ولی با برنامه ریزی‌های صورت گرفته باید در مدت ۳۸ ماه تحویل داده شود.

همتی گفت: برای تکمیل این طرح بزرگ به ۷ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری نیاز است.

او افزود: مجتمع مسکونی- تجاری دریای نور هم که با مشارکت بخش خصوصی و با ۸۸ میلیارد تومان سرمایه گذاری ساخته شده است، امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری می‌رسد.

استاندار هرمزگان گفت: مرکز تجاری ۲۵۰ واحدی گامبرون نیز که برای خدمات رسانی به شهرک پیامبراعظم (ص) ساخته شده، از دیگر طرح‌هایی است که امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری می‌رسد.

همتی افزود: امروز ساخت ۲۵۴ واحد طرح اقدام ملی مسکن هم در شهرک پیامبراعظم (ص) بندرعباس شروع می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.