بیمارستان شهید گنجی برازجان به یک دستگاه ام آر آی مجهز شد

یک دستگاه ام آر آی پیشرفته با توان مغناطیسی ۱.۵ تسلا به بیمارستان شهید صادق گنجی شهر برازجان اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی بوشهر گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته بیمارستان شهید گنجی برازجان به یک دستگاه ام آر آی(MRI) پیشرفته با توان مغناطیسی ۱.۵ تسلا مجهز شد  و محموله مخازن گاز هلیوم این دستگاه وارد استان شده است.

سعید کشمیری ادامه داد: دستگاه یاد شده نقش مهمی در تشخیص بیماری، روند درمان بیماران مراجعه کنند به بیمارستان شهید گنجی و دیگر شهروندان دشتستانی و سایر هم استانی‌هادارد.

او افزود: دستگاه ام آر آی بیمارستان شهید گنجی برازجان باعث ارتقای کیفیت درمان و نیز پیشگیری از مراجعات مکرر بیماران به مراکز همجوار می‌شود.


بیشتر بخوانید


رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی بوشهر با اشاره به اینکه این دستگاه از طریق هیات امنای صرفه جویی ارزی و با تسهیلات ارزیِ و ریالی ویژه مراکز دولتی تهیه شده است، ادامه داد: ارزش ریالی دستگاه با ارز آزاد ۲۷۰ میلیارد ریال برآورد شده که با هزینه‌های تجهیزات عمرانی و ساختمانی، هزینه‌اش به ۳۵۰ میلیارد ریال رسیده است.

کشمیری بیان کرد: این دستگاه فردا وارد استان می‌شود و در چند روز آینده با تزریق گاز هلیوم و پایان مراحل نصب، آماده بهره برداری و خدمت رسانی به بیماران خواهد شد.

او از حمایت‌های مسئولین استانی از جمله استانداربوشهر و نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی برای خرید و راه اندازی این دستگاه تشکر کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.