روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:

پویش «فتح قدس، نبرد آخر» برگزار می شود

سردار بهرامی گفت: در جهت تجدید پیمان با آرمان‌های فلسطین پویش سراسری فرهنگی و هنری با عنوان «فتح قدس، نبرد آخر»، با هدف زنده نگه داشتن روز بزرگ الهی یعنی روز قدس برگزار می‌گردد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار بهرامی روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت :معتقدیم به اینکه روز قدس، صرفا یک روز خاص و معین نیست که فقط محدود به یک مراسم راهپیمایی شود؛ بلکه روز قدس یک فرهنگ متعالی عمیق و حیاتبخش است به اینکه انسان نباید زیر بار ظلم برود و خود را تحت سیطره مستکبرین و زورگویان قرار بدهد.

روز قدس در واقع ترجمان پیام عاشورای حسینی یعنی هیهات منّاالذلّه است. یکی از یادگاران ارزشمند حضرت امام (ره) روز جهانی قدس است که با این تدبیر الهی و خارق العاده امام ره زمینه برچیده شدن ظلم و ستم و اشغالگری و زورگوئی فراهم شده است. از زمان اعلام روز قدس توسط حضرت امام (ره) شاهد بودیم هر سال راهپیمایی روز قدس با شور و حضور وصف ناپذیر در سراسر عالم برگزار می‌شد و آزادی خواهان جهان شعار عدالتخواهی و استکبار ستیزی سر دادند و نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی، اسرائیل غاصب را خواستار می‌شدند.

امسال با توجه به شرایط کرونایی کشور، مردم عزیز ایران اسلامی ما از شرکت در این مراسم عظیم و الهی محروم هستند فلذا نه با پای جسم بلکه با پای دل و با برنامه‌های ابتکاری و خلاقانه و فرهنگی این روز را بزرگ خواهند داشت.

نیروی مکتبی و انقلابی انتظامی جمهوری اسلامی ایران علاوه بر اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی از جمله فضا سازی معنوی و محیطی یگان‌های ناجا و بازخوانی و باز نشر بیانات حضرت امام ره و مقام معظم رهبری و تولید و انتشار محتوای فاخر و اثربخش در فضای مجازی با موضوع اهمیت و جایگاه یوم الله قدس، پویش سراسری فرهنگی ـ هنری «فتح قدس، نبرد آخر» را در ۵ رشته: عکس، نقاشی، دلنوشته، شعر و کاریکاتور برگزار می‌نماید که علاقه¬مندان می‌توانند تا تاریخ ۲۵/۲/۱۴۰۰ آثار خود را به شماره‌های ۰۹۳۷۸۴۵۷۴۵۱ و ۰۹۰۳۵۲۵۳۷۶۹ در بستر کانال سروش ارسال نمایند و پس از جمع آوری آثار و داوری به صاحبان آثار برگزیده جوایزی ارزنده اهداء خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ناجا ، روز قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار