در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

برگزاری نخستین آزمون مجازی سراسری قرآن و عترت از فردا ۸ اردیبهشت ماه

اسماعیلی درباره آخرین جزئیات نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت توضیحاتی داد.

سید فخرالدین اسماعیلی مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش و توسعه مشارکت‌های قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حاشیه نشست خبری اولین نمایشگاه مجازی قرآن کریم که به منظور تشریح جزئیات این نمایشگاه صبح امروز هفتم اردیبهشت‌ ماه برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت که اولین بار است به صورت مجازی قرار است برگزار شود، فردا به مدت ۳ روز از طریق سامانه مربوطه برگزار می‌شود.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش و توسعه مشارکت‌های قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه بیش از ۱۲۰ هزار نفر از قرآن آموزان موسسات و داوطلبان آزاد در این آزمون شرکت کرده‌اند گفت: هدف اصلی از برگزاری آزمون گسترش گفتمان قرآنی در سطح جامعه و آشنایی آحاد جامعه با آموزه‌های قرآن و عترت است.

او گفت: امسال سعی کرده‌ایم با توجه به اینکه آزمون به صورت مجازی است، امنیت آزمون، برقراری عدالت و کاربری آسان را در تمامی فرآیند آزمون مجازی پیش بینی کنیم و گام‌های مختلفی برای این آزمون در نظر گرفته شده است.

اسماعیلی بیان کرد: ابتدا با احراز هویتی که صورت می‌گیرد، داوطلبان رشته‌های ثبت نامی خود را می‌بینند و در هر یک از این ۳ روز می‌توانند در رشته‌های ثبت نامی خود بدون محدودیت شرکت کنند.


بیشتر بخوانید


مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش و توسعه مشارکت‌های قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: در گروه سنی زیر ۱۲ سال سوالات رشته حفظ هم به صورت متنی و صوتی است، چراکه این‌ها در موسسات به صورت صوتی آموزش دیده‌اند و ما هم تلاش کردیم که آزمون به صورت صوتی باشد، البته متن سوال هم تطبیق داده شده با صوت در سامانه قرار گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.