احمدوند در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

تمهیدات دانشگاه برای برگزاری امتحانات عملی به صورت حضوری

معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: قصد داریم با تمهیدات اندیشیده شده امتحانات پایان ترم دروس عملی را به شیوه حضوری برگزار کنیم.

شجاع احمدوند معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علامه طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم با توجه به ویروس کرونا اظهار کرد: در دانشگاه علامه طباطبایی بیشتر دروس تئوری هستند و دروس عملی به میزان زیاد وجود ندارد.

او افزود: از آن جایی که کمتر از ۵ درصد دروس عملی در دانشگاه علامه طباطبایی وجود دارد بنابراین تاکید کرده ایم که با توجه به ویروس کرونا امتحانات دروس عملی تنها برای دانشجویانی که در آستانه فارغ التحصیلی هستند به صورت مجازی برگزار شود.

احمدوند تصریح کرد: در حال بررسی‌های آماری هستیم تا در صورت بهبود شرایط دروس عملی به صورت حضوری برگزار شوند چرا که تعداد دانشجویانی که این دروس را اخذ کرده اند بسیار اندک است.

معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی ادامه داد: با توجه به اینکه ۹۵ درصد دروس دانشگاه علامه طباطبایی به صورت تئوری است بنابراین امتحانات این دروس همانند دو ترم گذشته کاملا مجازی خواهد بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار