از سرگیری فعالیت برخی از مشاغل در آبیک

فرماندار آبیک گفت: از امروز مشاغل سطح دو و سه آبیک با ۳۰ درصد ظرفیت و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی فعالیت می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، احمدپور فرماندار آبیک در ستاد کرونای این شهرستان گفت: با توجه به شرایط صنعتی این شهرستان و توجه به تامین مایحتاج مردم و صاحبان واحد‌های تولیدی صنعتی مشاغل سطح ۲ و ۳ با ۳۰ درصد ظرفیت با تعهد کتبی رئیس اتحادیه مربوطه و نظر دانشگاه علوم پزشکی استان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در این شهرستان  از امروز فعال خواهند شد.

وی افزود: عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و پذیرش افراد بدون ماسک در سطح صنوف شهرستان منجر به تعطیلی و پلمب واحد صنفی متخلف به مدت یک ماه و معرفی به دستگاه قضایی خواهد شد.

رئیس ستاد پیشگیری از کرونای شهرستان آبیک گفت: بانک‌های شهرستان با ظرفیت ۵۰ درصد کارکنان از امروز فعالیت شان را از سر گرفتند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبیک هم در این جلسه از انجام دو هزار و ۷۹۶ نمونه آزمایش کرونا یی خبر داد.
یوسفی گفت: از دو هزار و ۷۹۶ مورد آزمایش کرونا، ۷ هزار و ۹ مورد مثبت شناسایی شده است که براساس شاخص جمعیتی یک درصد جمعیت آبیک به کرونا مبتلا شده اند.

وی؛ آمار ۱۴ روز این شهرستان را ۱۱ فوتی و ۸۲ نفر بستری در مراکز درمانی اعلام کرد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبیک از شروع فاز دوم واکسن کرونای افراد بالای ۶۰ سال خبر داد و افزود: در هفته پیش رو واکسن این افراد تزریق خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.