عملیات بازی‌دراز نماد غرور و افتخار ایران اسلامی

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در منطقه غرب کشور عملیات بازی‌دراز را نماد غرور و افتخار ایران اسلامی دانست و گفت : عملیات بازی‌دراز کمر ارتش بعثی را شکست و راهبرد دشمن را برای رسیدن به عمق مورد چالش جدی قرار داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، امیر سرتیپ فرهاد آریانفر فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در منطقه غرب کشور گفت : عملیات بازی‌دراز نماد غرور و افتخار ایران اسلامی است.

او گفت : عملیات بازی‌دراز یک عملیات مشترک بین ارتش و سپاه بود که توسط لشگر ۸۱ زرهی کرمانشاه، سپاه پاسداران و نیرو‌های مردمی انجام گرفت.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در منطقه غرب کشور افزود: عملیات بازی‌دراز کمر ارتش بعثی را شکست و راهبرد دشمن را برای رسیدن به عمق مورد چالش جدی قرار داد.

او افزود: در عملیات بازی دراز بخش عظیمی از دولشگر دشمن منهدم شد. حفظ این ارتفاعات برای دشمن بسیار اهمیت داشت و علاوه بر لشگری که در بازی‌دراز مستقر بود یک لشگر دیگر را نیز که ۶ماه برای تصرف جزیره مجنون در جنوب آموزش دیده بود وارد کارزار کرد و خود صدام ملعون نیز مستقیما در آن حضور داشت.

آریانفر ادامه داد: رزمندگان سپاه اسلام با تاثیرپذیری از فرهنگ عاشورایی امام حسین (ع) دربرابر دشمن ایستادگی کرده و این ارتفاعات استراتژیک را از دشمن پس گرفتند.

او گفت: در عملیات بازی‌دراز شهدای بسیاری از ارتش، سپاه و بسیج همچون شهید ادیبان، شهید پیچک و شهید شاخص هوانیروز شهید شیرودی و... تقدیم شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار