شکوفایی اقتصاد کشور به دست کارگران زحمتکش

مدیرکل کار و تعاون کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارگران بازو‌های توانمند کشور در حوزه تولید، خودکفایی و رشد اقتصادی هستند که چرخ‌ های توسعه را به حرکت در می‌آورند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، پروانه نیک مرام مدیرکل کار و تعاون کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر گفت: کارگران بازو‌های توانمند کشور در حوزه تولید، خودکفایی، رشد اقتصادی و تعالی همه جانبه هستند که ایثارگرانه و بی ادعا چرخ‌های توسعه را به حرکت در می‌آورند.
 
نیک مرام افزود: بی گمان بخش اعظمی از پیشرفت‌ های ایران اسلامی مرهون زحمات شبانه روزی و کار بی وقفه کارگران نوآور و خلاق این مرزو بوم است که شعار"ما می‌توانیم"را در عرصه عمل به خوبی نشان دادند و اوج تجلی این شعار در دوران سخت‌ ترین تحریم‌ های دشمنان علیه کشور و مردم مشاهده شد.

او بیان کرد: ۵ الی ۱۱ اردیبهشت ماه هفته کار و کارگر فرصتی برای تجلیل از بزرگمردان و شیر زنانی است که همچنان و علی‌ رغم دشواری‌ های فراوان با کسب روزی حلال بر عظمت و شکوه این سرزمین می‌ افزایند.
 
در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال تولید پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها نام گذاری شده، جایگاه و نقش کارگران این بازوان توانمند تولید و توسعه بر هیچ کس پوشیده نیست، چرا که کارگران عزیز در همه دوران و زمان همواره ثابت کرده اند در صف اول ایثار و جانبازی ایستاده اند و عاشقانه ندای امام امت خویش را لبیک گفته اند.

مدیرکل کار تعاون و رفاه اجتماعی گفت: در بهار دل ها، ماه رحمت و مغفرت، ماه مبارک رمضان، با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان والامقام کارگر و با تقدیر و تشکر از تلاش‌های شبانه روزی کارگران، ضمن تبریک و تهنیت هفته کار و کارگر محضر همه کارگران عزیز و غیور ایران اسلامی به خصوص کارگران استان کهگیلویه و بویراحمد سلامتی، سعادت و توفیق روز افزون آن‌ ها را در همه مراحل زندگی از خداوند سبحان خواستار هستم.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.