ایرانسل چندین هزار اصله نهال به دو استان لرستان و فارس اهدا کرد

عباسی آرند در مسیر توسعه پایدار در صفحه خود از اهدای ۱۲ هزار و ۶۰۰ اصله نهال به شهر‌های دهبید و کوهدشت خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بیژن عباسی آرند مدیرعامل اپراتور ایرانسل در صفحه مجازی خود خبر از اهدا 12 هزار 600 اصله نهال به شهرهای دهبید استان فارس و کوهدشت استان لرستان داد. عباسی آرند در صفحه خود اینطور نوشت:

در ابتدای سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها و در راستای اهداف مسؤولیت اجتماعی شرکت، با همراهی و کمک بنیاد علوی، اقدامی را در ایرانسل آغاز کردیم تا گامی در مسیر توسعۀ‌ پایدار و بهبود معیشت برخی از هموطنان کشاورز مناطق کمتر‌ توسعه‌ یافته برداریم.

در آستانۀ بهار ۱۴۰۰، ۱۲هزار و ۶۰۰ اصله نهال مثمر به کشاورزان و باغداران مناطق دهبید استان فارس و کوهدشت استان لرستان اهدا شد. همگام با تولد طبیعت، این ۱۲ هزار و ۶۰۰ اصله نهال مثمر را، در مناطقی از استان‌های فارس و لرستان، در اختیار کشاورزان منطقه قراردادیم تا علاوه بر نتایج مستمر توسعۀ‌پایدار و حفظ خاک، به اقتصاد و معیشت خانوارها نیز کمک کرده باشیم.

این پروژه با همکاری جهاد کشاورزی و گروه‌های جهادی در مناطق دهبید استان فارس و کوهدشت استان #لرستان، با تضمین نگهداری و به ثمر رسیدن نهال‌ها انجام شده است و در طی آن، نهال‌هایی از جمله گردو، بادام، آلو، زردآلو، پسته‌کوهی و… در اختیار کشاورزان و باغداران قرار گرفته است.

روند اجرایی این پروژۀ بزرگ طبیعی، از جمله مراحل اهدا و کاشت نهال‌های اهدایی از سوی ایرانسل، همچنان ادامه خواهد داشت و امیدواریم حاصل آن، برای نسل‌هایی که به طبیعت بیشتر از هر زمان دیگری نیاز دارند، در سال‌های آینده مفید و مؤثر باشد.

در ادامه پست منتشر شده مدیرعامل ایرانسل را مشاهده می‌کنید:

اپراتور ایرانسل


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.