پرداخت حقوق کارکنان شهرداری طی دو روز آینده

شهردار خرمشهر با اشاره به مطالبات معوقه ی کارکنان شهرداری گفت: حداکثر تا ۴۸ ساعت آینده پرداختی حقوق این افراد انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،منصور علوانی، شهردار خرمشهر در نشست رسمی شورای اسلامی شهر گفت: یکی از اقدامات مهمی که جهت کاهش هزینه ها صورت گرفت، حذف پیمانکاران بود، چرا که می توان به جای پرداخت هزینه های کلان به آن ها از ظرفیت کارگران شهرداری استفاده کرد که با اجرایی شدن این تصمیم کمک شایانی به لحاظ مالی به شهرداری خرمشهر شد.

او با اشاره به اینکه کارکنان شهرداری مدتی است که مطالبات معوقه ی خود را دریافت نکرده اند افزود: حداکثر تا ۴۸ ساعت آینده پرداختی حقوق این افراد انجام خواهد پذیرفت.

علوانی در پایان با بیان مشکل بیمه کارکنان شهرداری ادامه داد: سعی بر این است تا این مشکل  که در مدت چندین سال به دلیل بدهی به سازمان تامین اجتماعی گریبان گیر شهرداری بوده، برای همیشه حل شود‌.

هفته گذشته کارگران خرمشهر برای چندمین بار متوالی نسبت به عدم پرداخت مطالبات حقوقی شان روبروی فرمانداری خرمشهر تجمع کردند که پس از این تجمع شهردار خرمشهر قول پرداخت یک ماه حقوق در ابتدای اردیبهشت امسال را داده بود.

انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.