کمک ۳ میلیارد تومانی مردم آران وبیدگل به بهزیستی

رییس اداره بهزیستی آران و بیدگل گفت: مردم شهرستان آران وبیدگل در سال ۱۳۹۹، سه میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان در بخش دولتی و غیردولتی برای ارتقای خدمت‌رسانی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی کمک کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  حیدر ایمانیان رییس اداره بهزیستی آران و بیدگل گفت: مردم نیکوکار آران و بیدگل نزدیک به یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان در بخش دولتی و حدود ۲ میلیارد و ۷۰ میلیون تومان در بخش غیردولتی (خیریه ها) کمک کردند.

او ادامه داد: نزدیک به یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان از کمک‌های صورت گرفته به بخش دولتی و غیردولتی بهزیستی آران و بیدگل به صورت نقدی و سایر کمک‌ها به صورت غیرنقدی و خدماتی بوده که پنج درصد نسبت به مدت مشابه در سال قبل آن افزایش نشان می‌دهد.

ایمانیان با اشاره به فعالیت چهار مرکز غیردولتی زیر نظر اداره بهزیستی آران و بیدگل اضافه کرد: کمک‌های جمع‌آوری شده در راستای نیاز‌های مددجویان زیر پوشش این شهرستان در زمینه‌های درمان، مسکن، جهیزیه، سبد کالا و خرید وسایل ضروری تخصیص می‌یابد.

رییس اداره بهزیستی آران و بیدگل با یادآوری نقش مهم نیکوکاران در کمک به بهزیستی در زمینه‌های مختلف اظهار کرد: اجرای برنامه‌های این نهاد تنها با اعتبار‌های دولت تحقق نخواهد یافت و این مهم نیازمند مشارکت‌های مردم به عنوان بزرگترین و ارزشمندترین سرمایه اجتماعی است.

ایمانیان با تاکید بر بهره‌برداری از همه ظرفیت‌ها در راستای توانمندسازی جامعه هدف گفت: ۲ هزار و ۱۰۰ نفر در حوزه توانبخشی و ۲۳۲ نفر در حوزه اجتماعی زیر پوشش بهزیستی آران و بیدگل هستند.

شهرستان آران و بیدگل با جمعیت افزون بر ۱۰۳ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۶ کیلومتری کاشان و ۲۱۵ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.


منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.