چالش‌های گروه هدف بهزيستي در تعامل با دادگستری رفع می شود

مدیر کل بهزیستی استان یزد از تسهیل تعامل بین بهزیستی و دادگستری برای رفع چالش های گروه هدف بهزیستی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علی محمد عطابخش مدیر کل بهزیستی استان یزد، با اشاره به گستردگی کار بهزیستی گفت: این نهاد در سه حوزه اجتماعی، توانبخشی و پیشگیری با دادگستری در ارتباط است.
عطابخش افزود: بیشترین حوزه فعالیت ما در دادگاه، مربوط به دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی، مرکز اورژانس اجتماعی، دفتر امور شبه خانواده و امور مربوط به فرزندخواندگی است.

او در ادامه گفت: با توجه به درخواست خانواده ها مبنی بر پیگیری درمان معتادینی که تمایل به درمان ندارند باید برای همکاری بهزیستی، دادگستری و نیروی انتظامی تدابیری اندیشیده شود.

عطابخش به مشکلات اساسی در بحث فرزند خواندگی اشاره کرد و افزود: همیشه تعدادی فرزند در شیرخوارگاه حضور دارند و با توجه به این که سیاست سازمان بهزیستی، تحویل فرزندان به خانواده ها است این سازمان برای خانواده های علاقه مند تسهیلات ویژه ای در نظر گرفته است.

 نعیمی نژاد معاون دادستان استان یزد نیز پیشنهاد تشکیل کارگروه تخصصی با حضور نخبگان دانشگاهی را ارائه کرد و گفت: می توان از این طریق از جدیدترین مباحث علمی روز در خصوص موضوعات مطرح شده بهره مند شد و به نتیجه ی طلایی رسید.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.