بسیج سازندگی به راه‌های روستایی استان سمنان ورود خواهد کرد

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با اشاره به وضعیت نامساعد جاده‌های روستا‌یی استان گفت: بسیج سازندگی به راه‌های روستایی استان ورود خواهد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهدی کاشفی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با بیان اینکه بسیج سازندگی به راه‌های روستایی استان ورود خواهد کرد، تاکید کرد: راه یکی از مهمترین زیرساخت‌ها برای محرومیت زدایی است.

او افزود: رسیدگی به روستا‌ها و مناطق محروم اولویت بسیج سازندگی محسوب می‌شود و این سازمان از همه ظرفیت و توان برای رفع محرومیت از این مناطق استفاده خواهد کرد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان با بیان اینکه برای رفع مشکل راه‌های استان و بخصوص در بخش روستایی همراهی همه ارگان‌ها نیاز است که خوشبختانه این امر در استان وجود دارد، بیان کرد: همکاری این سازمان در پروژه‌های محرومیت زدایی نشان از عزم جدی برای خدمت به مردم در این مناطق دارد.

کاشفی بیان کرد: هنوز محور‌های مواصلاتی برخی از روستا‌ها خاکی و نامساعد است و لذا هدف هر دو سازمان محرومیت زدایی به روستاییان بوده و نیاز است با همکاری دستگاه‌ها مشکلات مربوط به این روستا‌ها رفع شود.

مهدی صمیمیان مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری سمنان نیز در این نشست با بیان اینکه هنوز محور‌های مواصلاتی ۳۷ روستا در استان خاکی و نامساعد است، گفت: بسیج سازندگی در استان ظرفیت خوبی بوده که نیاز است برای انجام پروژه‌های روستایی بیش از پیش از این ظرفیت استفاده شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار