ضرورت مشارکت و همکاری کارگران به عنوان ستون اصلی تولید

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی اندیمشک گفت: مشارکت و همکاری کارگران به عنوان ستون اصلی تولید و رکن اساسی توسعه اقتصادی کشور ضرورت دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید ناصرحسینی رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی اندیمشک گفت: د‌ر سالی که بنا به فرموده مقام معظم رهبری سال  تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده است، ضمن تاکید بر ضرورت مشارکت و همکاری کارگران به عنوان ستون اصلی تولید و رکن اساسی توسعه اقتصادی کشور، بدون شک بخش عظیمی از تحقق این شعار بر عهده کارگران است.

او بیان داشت: هفته کار و کارگر، تداعی‌گر تلاش، کوشش و زحمات ارزشمند کارگران خدوم و تلاشگر در عرصه‌های کار و تولید است که با همت و تلاش شایسته وخستگی ناپذیر در مسیر دست‌یابی به خودکفایی و استقلال کشور، با وجود مشکلات اقتصادی و تحریم‌های ناجوانمردانه، نویدبخش آینده‌ای روشن برای این مرز و بوم بوده و هموار در مسیر اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت هدایت روشنگرانه مقام ولایت گام بر می‌دارند.

حسینی افزود: هفته کارگر را به کارگران خدوم و پرتلاش به ویژه آنانی که با الگو قراردادن اسوه تقوا، کار و مجاهدت مولای متقیان علی (ع) با عرق جبین و تلاشی شبانه روزی عزت و غرور ملی را در عرصه اقتصادی برای میهن اسلامی فراهم می‌آورند. صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت روزافزون آنان را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.