حرکت جالب مدافع استقلال/ سفر بازیکن مغضوب فرهاد مجیدی به داورزن

مدافع تیم فوتبال استقلال در اقدامی جالب به داورزن سفر و با کودکی که فیلم آزار او در فضای مجازی منتشر شده بود، دیدار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدافع تیم فوتبال استقلال در اقدامی جالب توجه روز گذشته به داورزن سفر کرد و با کودکی که اخیرا فیلم آزار او فضای مجازی را تحت تاثیر قرار داد، دیدار کرد.

روز گذشته کلیپی از یک کودک با نام محمدمهدی بخشی نهاردانی در فضای مجازی منتشر شد که توسط یکی دو نفر مورد آزار و اذیت قرار گرفت و از او خواسته شد علیه استقلال از الفاظی استفاده کند، اما این کودک مقاومت کرد و مدعی شد تیمش را نمی‌فروشد.

در نهایت پخش این کلیپ در فضای مجازی واکنش مسئولان و حتی بازیکنان استقلال را در پی داشت تا جایی که فرمانده نیروی انتظامی داورزن خبر از دستگیری فرد متعرض داد.


بیشتر بخوانید


بعد از این اتفاق محمد دانشگر مدافع استقلال که با تصمیم فرهاد مجیدی مجوز سفر به عربستان را دریافت نکرد، به همراه دوستان و دو نفر از اعضای کانون مشوقان ظهر امروز راهی داورزن شد و با این کودک و خانواده او دیدار کرد.

سفر بازیکن مغضوب فرهاد مجیدی به داورزن

مدافع استقلال در این دیدار پیراهن تیم را به این کودک اهدا کرد و از اینکه محمدمهدی خود را هواداری متعصب نشان داده از او تشکر کرد.

محمدمهدی بخشی اعلام کرده است که دوست دارد با بازیکنان استقلال دیدار و حتی روزی در این تیم بازی کند.

انتهای پیام//ف.ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.