"قلعه عقاب ها" آشیانه جدید جام قهرمانی بسکتبال کشور/برد دراماتیک شهرداری گرگان مقابل مهرام

تیم بسکتبال شهرداری گرگان توانست در یک دیدار نفس گیر تیم مهرام را شکست دهد و به نخستین قهرمانی این رقابت ها دست پیدا کند.

 

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، راند چهارم ماراتن نفس گیر فینال لیگ برتر بسکتبال برای تعیین قهرمان این مسابقات  امشب در سالن آزادی برگزار شد، جایی که شهرداری گرگان و مهرام، دو تیم پرستاره این فصل به مصاف هم رفتند، اما در نهایت این تیم شهرداری گرگان بود که جام را فتح کرد.

در چهارمین دیدار این رقابت‌ها شهرداری گرگان موفق شد با نتیجه ۱۱۰ به ۱۰۳ مقابل مهرام به پیروزی برسد.

این بازی در ثانیه‌های پایانی وقت قانونی با پرتاب ۳ امتیازی پری پتی بازیکن تیم شهرداری گرگان به تساوی ۹۶ بر ۹۶ رسید و به وقت اضافه کشیده شد، اما در نهایت این تیم شهرداری گرگان بود که به پیروزی رسید.

تیم شهرداری گرگان که با حمایت تمام قد مدیریت شهری پا به مسابقات لیگ برتر گذاشته در سه فصل اخیر نتایج درخشانی کسب کرده است.

نایب قهرمانی لیگ برتر بسکتبال در سال ۹۸، صدرنشینی در لیگ ناتمام فصل گذشته و بعدهم خلق یک رکورد کم نظیر با ۲۱ پیروزی متوالی.

در لیگ برتر بسکتبال امسال شاگردان مهران شاهین طبع رکورد منحصربه فردی از خود به جای گذاشته‌اند. آنان با ۱۸ برد متوالی راهی مرحله نیمه نهایی و حریف تیم قدرتمند شیمیدر قم شدند و توانستند در سه بازی متوالی این تیم را شکست دهند و به عنوان نخستین تیم فینالیست شوند.

گرگانی‌ها فصل گذشته در پایان مرحله مقدماتی صدرنشین شدند، اما مسابقات به دلیل شیوع کرونا تعطیل و نیمه تمام ماند.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
هزینه ده ها میلیارد کهدرصرف تیم بسکتبال شهرداری گرگان می شود با آن می شود هزاران خانواده فقیر و بی مسکن را از فقر و بی خانمانی نجات داد . اما آقایان ده ها و صدها میلیارد صرف بسکتبال می کنند !