بسته مجازی سیاسیون به تاریخ ۴ اردیبهشت؛

توضیحات جهانگیری درباره واکسیناسیون رایگان/ بازنشر بیانات معنادار رهبر انقلاب درمورد انتخابات/ توصیف مدیر روابط عمومی معاونت سيما از بچه مهندس ۴

گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.


بیشتر بخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری درباره واکسیناسیون همگانی و رایگان توئیتی را منتشر کرد:

" واکسیناسیون همگانی و رایگان، اقتضای عدالت در سلامت و مطالبه به حق مردم است. این امر باید با شتاب بیشترى در چارچوب اولویت‌های تعیین شده و به شکل عادلانه و شفاف انجام شود. عمل به این سیاست با استفاده از تمام ظرفیت هاى دولتی و غیر دولتى برای واردات و تولید داخل، بیش از پیش ضرورى است"

.

سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره تدوین اصلاحیه چاپ آگهی در روزنامه‌های کثیرالانتشار نوشت:

" با تدوین اصلاحیه توسط معاونت حقوقی رئیس‌جمهور در مورد الزام چاپ آگهی در روزنامه‌های کثیر الانتشار و طرح و تصویب آن در جلسه یکشنبه هیات دولت و نیز دستور ریاست محترم مجلس و همراهی هیأت محترم تطبیق، رفع دغدغه اصحاب مطبوعات خواهد شد."

.

پیروز حناچی، شهردار تهران تصاویری از بزرگداشت شهدای مدافع سلامت در برج آزادی را در صفحه اش بارگذاری کرد:

" گرامی‌باد یاد و خاطره‌

شهدای مدافع سلامت"

.

مهدی فضائلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب قسمتی از بیانات مقام معظم رهبری درباره انتخابات را در حساب توئیتری خود منتشر کرد:

" #رهبر حکیم انقلاب اسلامی: بعضی‌مان این جوری هستیم- به مجرّد اینکه یک مسندی، یک جایی، یا خالی میشود یا ممکن است خالی بشود، فوراً چشم میدوزیم که برویم آنجا! خب شما اوّل نگاه کن ببین میتوانی یا نمیتوانی. ۹۸/۹/۱۰"

.

سید مهرداد سیدمهدی، رئیس خبرگزاری صداوسیما بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب درباره برجام را منتشر کرد:

" رهبر انقلاب و مذاکرات اخیر برجام:سیاست کشور معلوم است، تشخیص مسئولین مذاکره برای اِعمال این سیاست است و بحثی نیست، مذاکرات نباید فرسایشی شود، آمریکا بدنبال تحمیل حرف باطل خود است، امیدواریم مسئولین با چشم باز و با ذکر «حَسبُنَا اللهُ وَ نِعمَ الوَکیل» جلو بروند و ملت را خوشحال کنند."

.

حمید خواجه نژاد، مدير روابط عمومی معاونت سيما تصویری را از سریال بچه مهندس منتشر کرد و نوشت:

" بچه مهندس۴؛ داستان عشق و پیشرفت علمی
این فصل نسبت به فصل‌های قبلی اش با روایتی پیچیده تر و پر از گره‌های مختلف توأم بوده و به سمت یک سریال استراتژیک متمایل شده. روایت فرآیند‌های علمی و زندگی دانشمندان وجه تمایز و رمز جذابیت مجموعه نمایشی رمضانی شبکه ۲ ست"

.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار