راهیابی هفت اثر از کرمانشاه به مرحله کشوری نهمین جشنواره تجارب برتر

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمانشاه از راهیابی هفت اثر به مرحله کشوری نهمین جشنواره تجارب برتر تربیتی، مشاوره و مراقبت از آسیب‌های اجتماعی در سال تحصیلی جاری خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سیدمجتبی موسوی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : از بین ۶۰ اثر ارسال شده به دبیرخانه جشنواره، مستقر در اداره امور تربیتی آموزش و پرورش استان، مجموعا هفت اثر حائز رتبه شده و به مرحله کشوری راه یافتند.

او رتبه یک این جشنوراه را در استان «امیر مرادی» از ناحیه یک دبیرستان شهید عبداللهی، و برگزیدگان را «حسین رجبی نژاد» از شهرستان کنگاور دبیرستان فارابی، «محمدشریف محمدی نیا» از شهرستان ثلاث باباجانی دبیرستان امیرکبیر، «فخرالدین اعتمادی» از شهرستان روانسر دبیرستان ام المومنین، «آزاد نقشبندی» از شهرستان جوانرود دبستان مرصاد، «اسما عزیزی» ناحیه سه دبیرستان هاجر و «شهین سلیمانی فرد» از شهرستان اسلام آباد دبیرستان تربیت اعلام کرد.

موسوی افزود: نهمین دوره جشنواره کشوری «تجارب برتر تربیتی» به منظور دستیابی به اندوخته‌های تجربی مدیران، مشاوران، مربیان و معاونین پرورشی مدارس و با هدف ترغیب حضور فرهنگیان در عرصه‌های پژوهشی-تربیتی برگزار شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.