تمدید مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره "داستانک کُردی"

مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره سراسری داستانک به زبان کُردی در شهرستان مهاباد تا ۳۱ اردیبهشت ماه تمدید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، سیامند جوانبخت رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد اظهار داشت: مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره اینترنتی داستانک به زبان کُردی، با توجه به درخواست علاقه‬‌مندان و مشکلات موجود در زمینه شیوع دوباره ویروس کرونا برای ارسال آثار به مدت یک ماه تمدید شد و‬ شرکت کنندگان تا پایان اردیبهشت ماه جاری فرصت دارند تا داستان‌های خود را به این جشنواره ارسال کنند.

او با بیان اینکه مهلت تعیین شده تمدید نخواهد شد، اضافه کرد: علاقه‌مندان تا تاریخ اعلام شده فرصت دارند آثار خود را با فرمت word، فونت Unikurd و اندازه ۱۴ به نشانی festival.haje@gmail.com ارسال کرده و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر به کانال اطلاع رسانی Festival_Haje@ مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۴۴۴۲۲۲۴۸۴۵ دبیرخانه این جشنواره تماس بگیرند.

جوانبخت افزود: داستان‌نویسان سراسر کشور می‌توانند آثار خود را از امروز در قالب داستانک با موضوع آزاد با یکی از گویش‌های زبان کُردی بە این جشنوارە ارسال کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد تصریح کرد: آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره توسط هیات داوران بررسی می‌شود و از بین آنها، پنج اثر برتر انتخاب و در آیین اختتامیه جشنواره با اهدای جوایز نقدی و لوح مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.