سرمربی سن ایچ: همه باید احترام تیم صدر جدول را نگه دارند

اصغری مقدم گفت: تیم ما در صدر جدول قرار دارد و همه باید احترام تیم صدر نشین را نگه دارند.

جواداصغری مقدم سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه پس از دیدار خانگی تیمش با مقاومت البرز در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،   گفت: تیم ما الان در صدر جدول قرار دارد و همه باید احترام تیم صدر جدول را نگه دارند.

اصغری مقدم با گلایه از قضاوت این دیدار ادامه داد: در این بازی فقط یک داور در حال سوت زدن بود و داور دوم اصلا در جریان بازی نبود که اشتباهات فاحش داوری باعث نارضایتی هر دو تیم شده است.

او اظهار کرد: انتظار نداریم برای تیمی که در بازی پیش است، مدیریت کنند، ولی برای هر تیمی که حقش است، درست داوری شود.

سرمربی سن ایچ بیان کرد: از این وضعیت ناداوری‌ها خسته شده ایم و معتقدم که داور دوم در حد این بازی نبود و اشتباهات متعددی در اعلام خطا و ضربات در بازی داشت.

او اضافه کرد: امروز بازیکنان ما نسبت به بازی قبلی با برنامه‌تر و بهتر عمل کردند و توانستیم چند موقعیت را تبدیل به گل کنیم، هرچند توان گلزنی بیشتری نیز در بازی داشتیم.

فرهاد کشاورز سرمربی تیم مقاومت البرز هم در خصوص این بازی گفت: هر دو تیم بدنبال ارائه یک بازی خوب بودند و هر تیمی بتواند از موقعیت‌ها و لحظات خود به خوبی استفاده کند، پیروز میدان خواهد بود.

کشاورز افزود: همه شاهد روند بازی تیم ما بودند و با این روند و اتفاقات و همچنین سبک بازی، معتقدم فوتسال به من بدهکار است و نباید با باخت‌های مکرر موجب ناراحتی تیم شویم.

او ادامه داد: بازیکنانمقاومت البرز در زمین همه تلاش خود را کردند و خودم را مقصر باخت می‌دانم و باید در ادامه بیش از گذشته برای ارایه یک بازی خوب تلاش کنیم.

در ادامه مسابقات مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال و از هفته هفتم تیم سن ایچ ساعت ۲۲ دیشب در سالن فجر ساوه میزبان مقاومت البرز بود و این تیم با ۴ بر ۲ شکست داد و جایگاه خود را در صدر جدول مسابقات لیگ برتر فوتسال تثبیت کرد.

ساوجی‌ها پنج شنبه نهم اردیبهشت در هفته هشتم مسابقات مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال در تبریز میزبان مس سونگون است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.