معدوم‌سازی محصولات کنسرو ماهی غیر قابل مصرف در آبادان

سرپرست معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان از معدوم سازی تعداد ۳هزار و ۸۸۳ قوطی کنسرو تن ماهی در شهرستان خبرداد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان، زینب جوانمردی معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: تعداد ۳هزار و ۸۸۳ قوطی کنسرو تن ماهی با ارزش ریالی یک میلیارد و یکصدو شصت و چهار میلیون و نهصد هزار ریال، تولیدشده در یکی از موسسات تولیدی آبادان، در راستای نظارت بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی و حفظ سلامت مردم که از اهداف اصلی و مورد تاکید معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان است، در حضور کارشناسان اداره نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی و کارشناس حقوقی معاونت غذا و دارو و مسئولان شرکت تولیدکننده معدوم شد.

او افزود: این محموله با توجه به آزمایشات صورت‌گرفته و به علت مغایرت با استاندارد‌های ملی از نظر میزان فلزات سنگین، غیر قابل مصرف انسانی تشخیص داد و معدوم شد و تخلف شرکت تولیدکننده نیز از طریق مراجع قانونی در حال پیگیری است.

معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان بیان کرد: در همین خصوص شماره تلفن ۱۹۰ وزارت بهداشت و درمان آماده دریافت گزارشات و شکایات شهروندان گرامی است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.