دیدار وزیر امور خارجه پاکستان با تولیت آستان قدس رضوی

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان امروز با حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی در مشهد مقدس دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان گفت: ملاقات‌های اخیر مسئولان پاکستان و ایران فصل‌های تازه‌ای از روابط بین دو کشور است.

او افزود: بی شک روابط بین دو کشور نشان از قدرت ایران و پاکستان در عرصه بین الملل دارد.

وزیر امور خارجه پاکستان با اشاره توطئه‌های اخیر غرب برای ایجاد اسلام هراسی در جهان ادامه داد: این تهدید‌ها باعث ایجاد فرصت‌های خوبی برای گسترش تعالیم اسلامی در دنیا می‌شود.

پذیرای زائران پاکستانی هستیم

حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی گفت: ما عزت و اقتدار پاکستان را عزت و اقتدار ایران می‌دانیم و همواره از مردم کشمیر نسبت به خواست به حقشان دفاع می‌کنیم.

او افزود: صهیونیست‌ها و غرب از هیچ فرصتی برای ضربه زدن به اسلام و مسلمانان دریغ نمی‌کنند.

تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: صهیونیست‌ها و آمریکا با ایجاد داعش به عنوان اهرم فشار بر کشور‌های اسلامی سعی می‌کنند هر خشونتی را به نام اسلام در جهان منتشر کنند.

مروی زیارت بارگاه رضوی را یکی از مهمترین عوامل ایجاد وحدت بین مسلمانان دانست و بیان کرد: ما حدود ۵۰۰ هزار زائر پاکستانی را همه ساله در مشهد مقدس پذیرایی می‌کنیم و مجموعه خدماتی در مرز میرجاوه نیز برای حضور زائران پاکستانی ایجاد شده است.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.