سردار مرتضی میریان:

سپاه خاری در چشم دشمن و قوت قلب مردم ایران است

مسئول عملیات زمینی عملیات کل سپاه گفت: امروز سپاه پاسداران خار چشم دشمنان و قوت قلب مردم و دوستان ایران است.

به  گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار مرتضی میریان در مصاحبه با رادیو گفت‌وگو، ضمن گرامیداشت روز سپاه پاسداران جمهوری اسلامی به نقش این نهاد در بازدارندگی اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران بخش عمده‌ای از قدرت جمهوری اسلامی ایران است و در دنیا نیز کشور‌ها و خاصه استکبار، زبان قدرت را بهتر از هر زبانی می‌فهمند.

وی هرگونه پیشرفت در دیپلماسی را نیازمند پشتوانه‌ای از قدرت دانست و خاطرنشان کرد: چنین دیپلماسی بدون پشتوانه‌ای قدرتمند قطعا جواب نخواهد داد و بالعکس به نتیجه می‌رسد.

سردار میریان با یادآوری برهم ریختگی‌های روز‌های نخست انقلاب اسلامی به دلیل نبود قدرت قوی، به حمله و تجاوز صدام در کنار قدرت‌های اروپایی اشاره کرد و گفت: کاغذ‌ها در عرصه بین الملل هیچگاه حافظ امنیت کشور نیستند.

وی قدرت یافتن کشور را موجب حفظ ارزش قرارداد‌های بین المللی عنوان کرد و افزود: امروز سپاه پاسداران خار چشم دشمنان و قوت قلب مردم و دوستان ایران است.

به گفته سردار میریان، آن قدرتی که رهبری بدان اشاره دارند، به دست نیرو‌های سپاه ایجاد شده و در ابعاد مختلف ظهور و بروز یافته است.

مسئول عملیات زمینی عملیات کل سپاه با اعلام اینکه سپاه پاسداران امروز در جای جای مرز‌های امنیتی کشور حضور دارد و با قدرت دست به کنترل گری می‌زند، گفت: امروز دشمنان ایران، از آن سوی سیم‌های خاردار مرزی چند گلوله به سمت پاسگاهی روانه کرده و فرار می‌کنند.

سردار میریان گفت: به حمدالله امروز در مرز‌ها امنیت خوبی ایجاد کرده‌ایم و کشور‌های محور مقاومت، که پیشتر تا ۷۰ درصد سقوط کرده بودند، امروز از زیر بار ظلم ظالمین خارج شده‌اند و امروز امنیتی نسبی را کسب کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد مردم ایران در حوزه امنیت سازی، نمره خوبی به سپاه بدهند و تصریح کرد: ما باید در همه ابعاد قدرت سازی کنیم و بایستی با توجه به پتانسیل‌های کشور، در بعد اقتصادی هم دست به قدرت سازی بزنیم.

سردار میریان افزود: اگر در حوزه اقتصاد هم قادر به مدیریتِ جوانان باشیم، کارستان خواهیم کرد.

مسئول عملیات زمینی عملیات کل سپاه ادامه داد: در گذشته دشمن تا پشت دروازه‌های شهر‌ها رسیده بود و به ما شلیک می‌کرد، ولی امروز تا چندین هزار کیلومتر آنسوتر و در صورت اراده‌ای برای حمله، در دم نابود می‌شود و نمونه‌های آن را بار‌ها نشان دادیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار