استاندار همدان:

پاسداران در دفاع از آرمان‌های انقلاب مجاهدت کردند

استاندار همدان با صدور پیامی سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سیدسعید شاهرخی,استاندار همدان استاندار همدان در پیامی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: پاسداران در راستای عمل به تکلیف انقلابی خود و در دفاع و حراست از آرمان‌های انقلاب، ایثار و مجاهدت کردند.

در این پیام ضمن گرامیداشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، آمده است: دوم اردیبهشت ماه هر سال، یادآور تشکیل سپاه پاسداران پس از پیروزی شکوهمند انقلاب و استقرار نظام جمهوری اسلامی با تدابیر حکیمانه بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) است.

او در  ادامه آورده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حالی که هنوز مدت کوتاهی از پیروزی انقلاب و استقرار نظام جمهوری اسلامی سپری نشده بود، به همت جوانان انقلابی و با هدف حراست از انقلاب نوپا و مقابله با توطئه‌های بدخواهان و دسیسه‌های دشمنان شکل گرفت و از آن پس، هر جا که ضد انقلاب و استکبار جهانی قصد ضربه زدن به انقلاب و نظام را داشتند، برای عمل به تکلیف خود حضور یافت و در دفاع و حراست از آرمان‌های انقلاب، مجاهدت کرد.

شاهرخی در این پیام، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه سبزپوشان به ویژه فرماندهان، کارکنان و سربازان سپاه انصارالحسین (ع) و مردم استان همدان تبریک گفت.

نهاد انقلابی سپاه پاسداران در دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ و با فرمان تاریخی امام خمینی(ره) تاسیس شد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.