تعداد فوتی‌های کرونا در اهر به ۲۱۹ نفر رسید

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر با بیان اینکه آمار بستری‌های کرونایی در این شهرستان در هفته‌های اخیر بی سابقه بوده است گفت: کرونا در اهر تاکنون ۲۱۹ فوتی بر جا گذاشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،میرزاپورمدیر شبکه بهداشت و درمان اهر با اظهار نگرانی شدید از شیوع ویروس کرونا در شهرستان اهر گفت: در زمان حاضر ۱۲۳ نفر بیمار کرونایی در بیمارستان  شهر اهر بستری هستند که در ۱۴ماه گذشته بی سابقه است.

او گفت: اگر ضوابط بهداشتی در قالب فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و پرهیز از دورهمی‌ها رعایت نشود شاهد ورود به وضعیت بحرانی کرونایی در روز‌های آینده و عدم جوابگویی به جهت تکمیل ظرفیت بیمارستان خواهیم بود.

او افزود: مردم عزیز باید توجه داشته باشند که حضور در تمام فضا‌های سرپوشیده، تجمعات عمومی، مهمانی‌ها و دورهمی‌های خانوادگی، مراسم جشن و عروسی و مجالس ترحیم خطرآفرین و مرگبار است.

 میرزا پور تعداد کل مبتلایان به بیماری کرونا در شهرستان اهر از ابتدای شیوع آن تا به امروز را هفت هزار و ۳۱ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد پنج هزار و ۸۷۹  نفر شهری و یک هزار و ۱۴۲ نفر روستایی بوده اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.