در استان همدان؛

۹۰ درصد داوطلبان انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا تایید صلاحیت شدند

رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی استان همدان ازتایید صلاحیت ۹۰ درصد داوطلبان انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا دراستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حجت الاسلام احمد حسین فلاحی, رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستای استان همدان با تاکید بر ضرورت دقت در رسیدگی به صلاحیت دواطلبان این دوره از انتخابات شورا‌های اسلامی شهر روستا افزود: این هیات اجازه ورود افرادی که امین مردم نیستند را به پارلمان شهری و محلی نخواهد داد.

او ادامه داد: آخرین مرجع تایید صلاحیت، هیات عالی نظارت بر انتخابات است و پرونده افراد رد صلاحیت شده در بخش‌ها و سپس در شهرستان‌ها و استان مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

 رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستای استان همدان گفت:هزار و ۱۴۸ نفر برای شور‌های اسلامی شهر‌ها و ۵ هزار و ۴۴۵ نفر هم برای شورا‌های اسلامی روستا‌ها در استان همدان ثبت نام کردندکه صلاحیت ۹۰ درصد داوطلبان انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا دراستان برای حضوردر انتخابات تایید شده است.

ثبت نام در شورا‌های اسلامی شورا‌ها در روستا‌ها ۷ /۳ درصد افزایش و در ثبت نام شورا‌های شهر ۲ درصد نسبت به دوره قبل کاهش تعداد ثبت نامی وجود دارد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار