فولاد سفیددشت باز هم رکورد زد/ تولید ۸۰ هزار و ۲۱۱ تن آهن اسفنجی در فروردین ماه

۸۰ هزار و ۲۱۱ تن آهن اسفنجی در فروردین ماه امسال در شرکت فولاد سفیددشت در چهارمحال و بختیاری تولید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ایمان سلیمانی مدیر عملیات شرکت فولاد سفیددشت گفت: با کوشش و جدیت پرسنل شرکت، در نخستین ماه سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها، تولید ماهیانه آهن اسفنجی در واحد احیای مستقیم این شرکت با رقم ۸۰ هزار و ۲۱۱ تن و با ارتقای چهار هزار و دو تنی در مقایسه با آخرین رکورد ماهیانه که در آذر ماه ۱۳۹۹ به ثبت رسیده بود محقق شد.

او افزود: علیرغم وضع محدودیت‌های ناشی از افزایش همه گیری ویروس کرونا و ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پیشگیری از بیماری کرونا برحضور نیروی انسانی شرکت، ثبت رکورد ماهیانه در نخستین ماه سال ۱۴۰۰ و کاهش حداکثری توقفات اضطراری در واحد احیای مستقیم، نشان از عزم جدی شرکت فولاد سفیددشت برای حرکت در مسیر موفقیت‌های پیشین خود دارد.


بیشتر بخوانید


سلیمانی دستیابی به روند تولید پایدار و ایمن را مرهون حمایت‌های مدیریت عامل، هیئت مدیره، مجتمع فولاد مبارکه و ایمیدرو به عنوان سهامداران شرکت و همچنین روحیه تلاشگر و خستگی ناپذیر کارکنان و پیمانکاران دانست و ابراز امیدواری کرد: با حفظ و ارتقای این روحیه، رسیدن به سرآمدی در صنعت فولاد در منطقه زاگرس دور از دسترس نخواهد بود.

شرکت فولاد سفیددشت جزو ۷ طرح استانی فولاد و پیشتاز در پیشرفت پروژه فولاد سازی در بین این طرح‌ها است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پبدنی فرزند زاگرس مرکزی
۲۱:۱۳ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
صنایع فلزی و فولاد میبایست در شمال و غرب استان هم توسعه یابند نزدیکی استان مرکز کشور و به بنادر جنوب موقعیتی خوب و عالی برای صادرات و توسعه صنعت در غرب استان است.