در یازده ماهه سال ۹۹ صورت گرفت؛

ثبت نام بیش از ۱۲۱هزار نفر برای دریافت وام ازدواج در خراسان رضوی

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: تعداد ۱۲۱هزار و ۴۲۳ نفر از جوانان برای دریافت وام ازدواج در خراسان رضوی در یازده ماهه سال گذشته ثبت نام کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، اسماعیل حاجی آبادی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان تایباد با اشاره به ثبت نام بیش از ۱۲۱هزار نفر برای دریافت وام ازدواج در خراسان رضوی گفت: از این تعداد،   ۵۸هزار و ۸۶۳ نفر وام دریافت کردند که حدود ۷۸ درصد تحقق یافته است.

او افزود: وام‌های اشتغال نیز به میزان ۳۰ میلیارد تومان می‌باشند که توسط جوانان از بانک‌های شهرستان‌های استان جذب شده اند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: پارسال ۴۲۰ دوره کارگاه آموزشی ازدواج برگزار شده که باتوجه شیوع ویروس کرونا ۶۰ درصد این دوره‌ها در بستر فضای مجازی صورت گرفته اند.

حاجی آبادی بیان کرد: برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی در شهرستان ها، بیش از ۵۰۰میلیون تومان اعتبار جذب شده که قرار بوده است این میزان اعتبار به خزانه دولت بازگشت کند.

انتهای پیام// ا. چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.