اقدامات پیشگیرانه نیروی انتظامی در مقابله با کرونا ستودنی است

سخنگوی وزرات بهداشت در ساری، گفت: اقدامات پیشگیرانه نیروی انتظامی در مقابله با ویروس کرونا ستودنی و قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران صبح امروز به مناسبت هفته سلامت به همراه معاون اجتماعی و معاون بهداشت، درمان و امداد انتظامی استان با حضور در دانشگاه علوم پزشکی با دکتر لاری سخنگوی وزارت بهداشت و دکتر موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران دیدار کرد.

دکتر سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت و ناظر عالی وزیردر این دیدار که به استان مازندران سفر کرده بود؛ از عملکرد نیروی انتظامی به عنوان عضو ستاد ملی مقابله با کرونا در اجرای محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد قدردانی کرد.

او با تاکید بر اینکه اقدامات پیشگیرانه نیروی انتظامی در مقابله با ویروس کرونا ستودنی است بر لزوم نظارت بیشتر پلیس و دستگاه‌های مرتبط استان در اعمال محدودیت‌های تردد تاکید کرد.

دکتر لاری گفت: اعمال جریمه‌های سنگین و نظارت بر تردد‌های شهری و بین شهری با استفاده از دوربین‌های پایش تصویری، تعطیلی بازار، نظارت بر صنوف و اعمال قانون افراد متخلف تا حدودی می‌تواند به مدیریت و کنترل بیماری کمک کند.

سردار میرزایی نیز در این دیدار ضمن تبریک هفته سلامت و آرزوی صحت و سلامتی برای همه مردم شریف و شفای عاجل برای بیماران کرونایی به اقدامات و فعالیت‌های پیشگیرانه پلیس در مقابله با ویروس کرونا پرداخت و افزود: در ۵۷ نقطه از استان مازندران طرح کنترل تردد اعمال می‌شود.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اعمال قانون رانندگان متخلف که اقدام به تردد در شهر‌های قرمز و نارنجی و محدودیت‌های کرونایی شبانه را رعایت نمی‌کنند، افزود: در حوزه اصناف نیز با توجه به ابلاغ محدویت‌های مشاغل با همکاری اتحادیه‌ها و اصناف نظارت و کنترل واحد‌های صنفی در دستور کار پلیس قرار دارد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار